Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Hiányos terméket kaptam/alkatrészek vagy tartozékok hiányoznak

Sajnáljuk, hogy hiányos terméket kaptál, valószínűleg ilyen állapotban kaptuk meg a gyárból.

Kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a fiókodon keresztül visszatérítést kérvényezz és indokold is meg azt, vagy használd az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot. A folyamat felgyorsítása érdekében kérlek, add meg:

  • A termék hivatkozási számát és a hiányosság részleteit.
  • Rendelésszámot.

Amint megkapjuk a kérvényt, a lehető leghamarabb kapcsolatba lépünk veled a megoldással. Ha a visszatérítést jóváhagyják, akkor a termékért fizetett teljes összeget visszakapod, a szállítási költségeket nem számítva. Ha a termék továbbra is elérhető, akkor új terméket küldünk. A követelés benyújtására a megrendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésedre.

** Fontos: Mielőtt az árut visszaküldenéd nekünk, értesítened kell minket a termék hiányosságairól és a visszaküldés szándékáról. Ennek elmulasztása a visszatérítés elutasítását eredményezheti.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top