Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Hibás/sérült terméket kaptam

Sajnáljuk, hogy nem tökéletes állapotban kapta meg rendelését. Lehet, hogy ilyen állapotban kaptuk a gyártótól, vagy megsérült a szállítás során.

Kérjük a visszatérítés igényléséhez vegye fel velünk a kapcsolatot a fiókján keresztül és adja meg az indokot a visszatérési szekcióban, vagy használja az alábbi kapcsolatfelvételi űrlapot. A folyamat meggyorsítása érdekében kérjük adja meg vagy csatolja a következőket:

  • Termék hivatkozási száma és az elszenvedett kár
  • Rendelésszám
  • Fénykép a sérülésről és egy fotó a jelmez címkéjéről vagy vonalkódjáról.

Miután megkaptuk üzenetét, a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot és megoldást találunk a problémára.

Ha a visszatérítést jóváhagytuk, a teljes árat visszafizetjük a szállítási költségek nélkül. Ha a termék még mindig elérhető, új terméket küldünk Önnek. A követelés benyújtására a rendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére.

** Fontos: A termék visszaküldése előtt köteles értesíteni minket a termék hibájáról és visszaküldési szándékáról. Ennek elmulasztása a kérelemet elutasítását eredményezheti.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top