Ügyfélszolgálat

https://www.funidelia.hu/cart

Elállási jog

Elállási jog

A Felhasználó elismerte a www.funidelia.hu weboldalon keresztül történt vásárlástól való elállási jogot, és amennyiben nem elégedett, a terméket legfeljebb tizennégy (14) naptári napon belül visszaküldheti, attól a naptól számított tizennégy (14) naptári napon belül, amikor ő vagy a vásárló által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik személy az áru anyagi birtokába jutott.

Az elállási jog gyakorlásához értesítened kell minket a FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Poetisa María Zambrano nº 31, Edificio WTCZ, Torre Este, Planta 16, 50018 Zaragoza - Spanyolország címen, vagy írj nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül elállási döntésedről, egyértelmű nyilatkozatot alkalmazva (például postai úton küldött levél vagy az űrlapot alkalmazó e-mail). Használhatod ezt az elállási formanyomtatvány mintát, ugyanakkor erre nem vagy köteles. Az elállási határidő betartásához elegendő, ha az elállási jog gyakorlására vonatkozó közleményed a megfelelő határidő (14 naptári nap) lejárta előtt továbbítod.

Az elállás következményei:

A részedről történő elállás esetén minden kifizetést visszatérítünk, beleértve a szállítási díjakat is (kivéve az általad választott kiegészítő díjakat, mint például az általunk kínált gazdaságosabb standard szállítás helyetti más típusú szállítás), szükségtelen késedelem nélkül, és minden esetben legfeljebb attól a naptól számított 14 naptári napon belül, amikor tájékoztatsz minket a jelenlegi szerződés felmondására vonatkozó döntésedről, és az elállás tárgyát képező áruk vagy termékek előzetes átvételét biztosítottad. A visszatérítést az eredeti tranzakció során használt fizetési móddal végezzük, kivéve, ha kifejezetten másképpen rendelkezel; minden esetben a visszatérítés következtében semmilyen költség nem merül fel.

Visszatarthatjuk a visszatérítést mindaddig, amíg meg nem kapjuk az árut, vagy amíg be nem bizonyítod, hogy visszaküldted az árut, vagy amelyik esemény előbb bekövetkezik.

Az árut a Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Heinrich-Barth Strasse 31, 53881 Euskirchen, Németország címre kell visszaküldeni, szükségtelen késedelem nélkül, és minden esetben legfeljebb 14 naptári napon belül attól a naptól számítva, amikor tájékoztsz minket a szerződés felmondásáról. A határidő betartottnak tekintendő, ha a fogyasztó a 14 napos határidő lejárta előtt visszaküldi az árut. A visszaküldéssel kapcsolatos valamennyi költség a fogyasztót terheli.

Felelős vagy az áru értékcsökkenéséért, amely abból ered, ha az árut az áru a jellegének, a tulajdonságainak és a működésének megvizsgálásához szükségesől eltérő módon kezelték.

Hogyan határozzuk meg az áruk csökkent értékét?

Az áru jellegének, tulajdonságainak és funkciójának megállapítása érdekében a fogyasztónak kizárólag (i) megfelelő gondossággal és (ii) ugyanolyan módon kell kezelnie és megvizsgálnia az árut, mint ahogyan azt egy üzletben is megtehetné. Az áru minden olyan kezelése vagy vizsgálata, amely túlzott mértékűvé válik, az áru értékének csökkenését okozhatja, így jogosultak vagyunk a kapott kifizetésből a megfelelő összegű visszatérítés levonását végrehajtani. Azt, hogy milyen mértékben csökkentjük a visszatérítés értékét, esetről esetre határozzuk meg. A fogyasztó felnyithatja a csomagolást, és a lehető legnagyobb gondossággal vizsgálhatja meg az áru szöveteit és színeit, ügyelve arra, hogy a doboz a felnyitáskor ne törjön össze. Ha a doboz eltörik, akkor arra következtetünk, hogy az áru értéke csökkent. Szeretnénk emlékeztetni arra, hogy amíg az áru a te tulajdonodban van, és amíg vissza nem küldöd nekünk, te felelsz az áruért, és ennek következtében felelős vagy minden kárért, ami az áruval történik.

Közös szabályok

Nem áll jogodban elállni a szerződéstől, ha a szállított tárgy az alábbi termékek egyike:

  • Személyre szabott vagy méretre gyártott cikkek
  • Egészségügyi vagy higiéniai okokból lezárt áruk, amelyeket a szállítást követően felbontottak

A szerződéstől való elállási jogod kizárólag azokra a termékekre vonatkozik, amelyeket ugyanabban az állapotban küldesz vissza, ahogyan átvetted őket. A fogyasztó nem kap visszatérítést, amennyiben a terméket a puszta felbontáson túl használták, vagy olyan termékek esetében, amelyek nem ugyanabban az állapotban vannak, mint ahogyan átadták, vagy amelyek sérülést szenvedtek, ezért a fogyasztónak óvatosan kell bánnia a termékkel/termékekkel, amíg azok a birtokában vannak.

A cikk megvizsgálása után tájékoztatunk arról, hogy jogosult vagy-e a kifizetett összeg visszatérítésére. A szállítási visszatérítés csak akkor lehet teljes, ha az elállási jogot a törvényes határidőn belül gyakorolják, és a rendelést alkotó összes cikket visszaküldték. Abban az esetben, ha a Funidelia önhibáján kívül a visszaküldött csomag tartalma téves, jogosultak vagyunk a többletköltségeket felszámítani neked, amennyiben a csomag visszaküldése számodra megoldható. Minden esetben a jogokat és az elfogadott intézkedéseket a hatályos jogszabályok alapján fenntartjuk.

Hibás termékek visszaküldése

Az értékesítés utáni szolgáltatásunk keretében igyekszünk gyors és hatékony figyelmet nyújtani ügyfeleinknek annak érdekében, hogy megoldjuk a cikkeinkkel vagy megrendeléseinkkel kapcsolatos problémákat.

Ha a kiszállításkor bármilyen meghibásodást észlelsz, azonnal vedd fel velünk a kapcsolatot postai úton, mivel a termék átvételét követő két (2) munkanapon túl a szállítással kapcsolatos reklamációkat már nem fogadjuk el.

Ha a fogyasztó a szállításkor úgy gondolja, hogy a termék nem felel meg a szerződésben foglaltaknak, azonnal lépjen kapcsolatba velünk az elérhetőségeinken keresztül, közölve a termék adatait és a bekövetkezett sérülést.

A visszaküldött terméket gondosan megvizsgáljuk, ésszerű időn belül e-mailben felvesszük veled a kapcsolatot, és adott esetben visszatérítjük a vételárat vagy kicseréljük az árut azonos termékre. A visszatérítésre vagy a cikk cseréjére a lehető leghamarabb, de mindenképpen a nem megfelelő cikk cseréjének vagy az ár visszatérítésének lefolytatását visszaigazoló e-mail elküldésének napjától számított 14 napon belül kerül sor.

A hiba miatt visszaküldött termékekért kifizetett összeget teljes egészében visszatérítjük, beleértve a cikk kiszállításának díját és a termék hozzánk való visszaküldésének költségeit. A visszatérítés ugyanazon fizetési módszerrel történik, amellyel a terméket megvásároltad.

Egyéb kapcsolódó kérdések:
Top